Image and video hosting by TinyPic

15/1/12

Μία πυροσβεστική μάνικα βοήθησε μια Bρετανίδα να «κρατηθεί» στη ζωή...

Μία πυροσβεστική μάνικα βοήθησε μια Bρετανίδα να «κρατηθεί» στη ζωή, πάνω στο μοιραίο κρουαζιερόπλοιο.

Η Ρόους Μέτκαφ είναι χορεύτρια και εργαζόταν στο πλοίο τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Το βράδυ της Παρασκευής βρέθηκε κοντά στο θάνατο, όταν το πλοίο προσάραξε.

Η κοπέλα θυμάται: «Όταν καταλάβαμε τι έγινε, πρόλαβα απλώς να πάω στην καμπίνα μου, να βγάλω τη στολή μου και να φορέσω στεγνά ρούχα και το σωσίβιό μου. Όταν το πλοίο έγειρε βρέθηκα κοντά σε μία πυροσβεστική μάνικα. Αυτή ήταν που μου έσωσε τη ζωή!»

«Με έβγαλαν από το πλοίο και με απομάκρυναν με ελικόπτερο. Νόμισα ότι ήμουν η τελευταία που έιχα μείνει στο πλοίο».

Photobucket

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .