Image and video hosting by TinyPic

19/11/11

Νέους κραδασμούς στο εσωτερικό της ΝΔ προκαλεί η μετωπική σύγκρουση μεταξύ του Κυριακού Μητσοτάκη και του Φαήλου Κρανιδιώτη...

Ο βουλευτής της ΝΔ, μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM, κατηγόρησε τον Φαύλο Κρανιδιώτη ότι αγωνίστηκε για τον Οτσαλάν και όχι για τη ΝΔ και τον χαρακτήρισε όψιμο Νεοδημοκράτη. «Είναι όψιμος Νεοδημοκράτης. Γνωρίζω τους αγώνες του για τον Οτσαλάν και τον Αραφάτ, όχι όμως και για τη ΝΔ. Γι'αυτό δεν μπορεί να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές στη ΝΔ».

Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε πως δεν συμφωνεί με τις απόψεις περί «ακροδεξιών σταγονιδίων» που διατύπωσε ο Σ. Χατζηγάκης, ωστόσο, τόνισε πως είναι υπέρ του διαλόγου και της προσπάθειας σύνθεσης των απόψεων, παράλληλα έκανε λόγο για πρόσωπα χωρίς θεσμική ιδιότητα, που δεν βοηθούν την προσπάθεια της ΝΔ, καθώς προκαλούν διχασμό, αντί σύνθεσης στο κόμμα.

Η απάντηση του Φαήλου Κρανιδιώτη

Ιδιαιτέρως σκληρή ήταν η απάντηση που έδωσε ο Φαήλος Κρανιδιώτη, ένας εκ των στενών συνομιλητών του Αντώνη Σαμαρά.

«Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, την Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω και δεν είμαι πορφυρογέννητος. Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του».

Άφησε, μάλιστα, αιχμές και για τη στάση που κράτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στις εκλογές του 2009: «Εγώ πάντως στις 4 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, το οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. Κάποι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τις εύχονται».

Photobucket

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .