Image and video hosting by TinyPic

27/11/09

Μπα; Κάνει κακό και το αλκοόλ; Και εμείς νομίζαμε ότι μόνο το τσιγάρο κάνει κακό. Δεν σας βλέπω όμως πρόθυμους να το απαγορεύσετε γιατί;

Οι εγκυμονούσες που κάνουν χρήση αλκοόλ στα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης τους έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να φέρουν στον κόσμο παιδιά τα οποία θα υποφέρουν από νευρικότητα ή μελαγχολία. Πρόσφατη έρευνα στην Αυστραλία αποκαλύπτει ότι η ποσότητα, ο χρόνος και η συχνότητα κατανάλωσης αλκοόλ από τις εγκυμονούσες ενδέχεται να έχει επιπτώσεις στην ψυχολογική κατάσταση του παιδιού. Γυναίκες οι οποίες έπιναν τουλάχιστον δύο ποτά τη φορά και πάνω από επτά την εβδομάδα, τους τρεις πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης τους, διέτρεχαν μεγαλύτερο κίνδυνο να δουν το παιδί τους να υποφέρει από νευρικότητα, μελαγχολία και πόνους στο σώμα του. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ένα ποτό τη φορά και λιγότερα από επτά την εβδομάδα δεν προκαλούν προβλήματα στο παιδί. Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό "Addictions". Στην έρευνα πήραν μέρος πάνω από 2.000 μητέρες οι οποίες απάντησαν σε σχετικά ερωτηματολόγια τρεις μήνες μετά τη γέννηση του παιδιού τους, και αργότερα όταν το παιδί τους ήταν δύο, πέντε και οχτώ χρόνων. Από τα βασικότερα συμπτώματα ήταν η μελαγχολία και η νευρικότητα, ωστόσο το πρόβλημα δε φαινόταν να επιδεινώνεται όσο μεγάλωναν τα παιδιά.

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .