Image and video hosting by TinyPic

7/2/12

Γιατί βρε πειράζετε τον μεγαλύτερο σωτήρα της χώρας, που φυσικά θα πάρει την Κωνσταντινούπολη, μαζεύει όλα τα περιστέρια στο κεφάλι του...

Σφοδρότατη επίθεση με σαφέστατα υπονοούμενα κατά του Αλέξη Τσίπρα, εξαπέλυσε ο Γιώργος Καρατζαφέρης, απαντώντας στις αιχμές του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ περί ρόλου «κονφερανσιέ» τον οποίο διαδραματίζει στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ!

Στην ιδιαίτερα σκληρή απάντησή του ο κ. Καρατζαφέρης είπε χαρακτηριστικά: «Είναι αλήθεια ότι σε ηλικία 25 ετών έχω κάνει και τον κονφερανσιέ. Βλέπετε, η οικογένειά μου, δεν ευνοήθηκε από το καθεστώς της 21ης Απριλίου. Δεν τοποθετήθηκε κανένας άμεσα συγγενής μου αρχηγός του Παναθηναϊκού, ούτε πήρε κανένα έργο από το Δημόσιο. Έχω δουλέψει σκληρά και πολύ. Αυτό είναι το διαβατήριό μου».

Και πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ: «ειρωνείες και υπονοούμενα δεν έχουν θέση, τουλάχιστον αυτή την περίοδο... Δυστυχώς, η σοβαρότητα τείνει να γίνει στις μέρες μας είδος ουσιώδες εν ανεπάρκεια».

Photobucket

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .