Image and video hosting by TinyPic

27/1/12

Άντε ρε συνουσιασθείτε...

"Ναι, μπορεί τα ελληνικά μου να μην είναι τέλεια, γιατί είμαι παιδί της διασποράς, και ο πατέρας μου ήταν εξόριστος.. και.." (ΓΑΠ)

..και άντε και γαμήσου μαλακισμένο..
Εξόριστοι δήθεν όλοι οι Εθνικοί προδότες.
Εξόριστος ο Αντρέας, εξόριστη η Μελίνα, εξόριστος ο Καραμανλής, εξόριστοι ένα σωρό.Στα παπάρια μου, και κακώς δεν άφησαν τα κόκαλά τους στην "εξορία" και να ψόφαγαν εκεί, θα γλίτωνε τουλάχιστον η πατρίδα μου.
Οι ντεμέκ εξόριστοι, και οι "ήρωες" του Πολυτεχνείου. Τα δύο κακά της μοίρας μας. Στο διάολο να πάνε, κι ακόμα παραπέρα...


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ (Αξίζει)


Photobucket

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .