Image and video hosting by TinyPic

23/12/11

Επιστολή με την οποία ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση έστειλε ο διαιτητής Δημήτρης Καλόπουλος...

Επιστολή με την οποία ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση έστειλε ο διαιτητής Δημήτρης Καλόπουλος ο οποίος σφύριξε για τελευταία φορά στον αγώνα Α.Ε. Ποντίων Κατερίνης – Ξάνθης.

Σε επιστολή του ανέφερε: «Σε αυτούς που θα χαρούν με την απόφασή μου να αποχωρήσω από την ενεργό δράση, πανηγυρίζοντας για δήθεν δικαίωσή τους, έχω να πω ότι δυστυχώς γι' αυτούς δεν θα μπορούσε να βρεθεί ούτε ένα ευρώ σκιάς σε λογαριασμό δικό μου ή οιουδήποτε συγγενικού μου προσώπου, καθώς και ούτε ένα περιουσιακό μου στοιχείο αμφιβόλου προελεύσεως σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις.

Ελπίζω η αποχώρησή μου να προσφέρει την απαραίτητη ηρεμία στο ελληνικό ποδόσφαιρο και έτσι να σταματήσουν οι επιθέσεις εναντίον των Ελλήνων διαιτητών από ανθρώπους που αισθάνονται ότι μπορούν ανέλεγκτα και ατιμώρητα να σπιλώνουν προσωπικότητες».

Photobucket

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .