Image and video hosting by TinyPic

12/12/11

«Μαζί τα φάγαμε μου λες, εσύ χαβιάρι κι εμείς ελιές!»...

«Μαζί τα φάγαμε μου λες, εσύ χαβιάρι κι εμείς ελιές!». Με αυτό το σύνθημα απαντά ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θεόδωρο Πάγκαλο.

Ο Επίσκοπος Αιγιαλείας και Καλαβρύτων, όπως γράφει σήμερα στο blog του, διάβασε το παραπάνω δίστιχο στην τοπική εφημερίδα του Αιγίου «Τύπος», που είναι γραμμένο από «συνταξιούχο ....δύστυχο στον ....καλοφαγά Πάγκαλο».

Κατά τα λοιπά, ο Μητροπολίτης εξαπολύει νέους μύδρους κατά των πολιτών που θέλουν να ξεπουλήσουν την πλούσια χώρα μας, έναντι ευτελούς ποσού.

Μάλιστα, φιλοξενεί στην ανάρτησή του και μια ανάλυση για τον πλούτο, υλικό και έμψυχο, που διαθέτει η χώρα.

Και καταλήγει με τα εξής: «Σας προσκαλώ, φίλοι μου και αδελφοί μου, να ανορθώσουμε λίγο το ηθικό μας, αυτό το πεσμένο ηθικό, το οποίο είτε ο τέως Υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου χθες, είτε ο νυν κ. Βενιζέλος σήμερα, είτε ο Αντιπρόεδρος κ. Πάγκαλος με τις ατάκες του χθες, προχθές σήμερα, συνεχώς μας το καταρρακώνουν! Κουράγιο, αδέλφια μου. «Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ».

Photobucket

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .