Image and video hosting by TinyPic

17/11/11

Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη αγωνιστές. Μπράβο Πάνο...

Λίγη ώρα μετά τη διαγραφή του από την ΚΟ της ΝΔ, ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, Πάνος Καμμένος, δημοσίευσε στην προσωπική του σελίδα στο facabook το εξής μήνυμα :

«Την ώρα που η Ελλάδα δοκιμάζεται, θα παραμείνω συνεπής :

-με τον όρκο μου στο Σύνταγμα και τους πολίτες
-με την καρδιά μου στις αρχές και αξίες που υπηρέτησα και θα υπηρετώ
-με την ψυχή μου στην Πατρίδα μου την Ελλάδα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ

-για την εμπιστοσύνη τους τούς χιλιάδες πολίτες που με στήριξαν, και που με τα μηνύματα τους συνεχίζουν να με στηρίζουν, να με ενθαρρύνουν και να μου δίνουν δύναμη και ισχύ
-τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Νέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους
-τους υπαλλήλους της νέας τάξης πραγμάτων για τις άνανδρες απειλές και επιθέσεις τους, που με κάνουν ακόμα πιο αποφασισμένο.

Ο αγώνας συνεχίζεται.............», καταλήγει η ανάρτηση του πρώην βουλευτή της ΝΔ.

Photobucket

0 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αφήνετε το σχόλιο σας, αλλά...
μη περιμένετε να δημοσιευθεί άμεσα.
Πρώτα θα το περάσουμε από λογοκρισία γιατί
εμείς είμαστε Δημοκράτες σαν τους πολιτικούς, που εσείς ψηφίζετε.

Ποντικοπαγίδα
Image and video hosting by TinyPic
Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο από την ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece .